.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پردازنده Snapdragon 820 توسط سامسونگ ساخته خواهد شد

بر اساس گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که کؤالکام با جدیت مشغول کار بر روی نسل بعدی پردازنده خود است. این شرکت که موفق نشد تجربه چندان خوبی را با Snapdragon 810 به دست آورد، اکنون در تلاش است تا Snapdragon 820 را روانه بازار سازد. این پردازنده قرار است از قدرت بیشتر برخوردار باشد و صد البته مشکل داغ کردن نسل قبلی را برطرف نماید.

علاوه بر Snapdragon 820، کؤالکام پردازنده دیگری به نام Snapdragon 620 را نیز در دست تولید دارد. بر اساس اطلاعات به دست آمده، کؤالکام در این پردازنده ها از هسته های مخصوص به خود استفاده می کند و دیگر هسته های طراحی شده توسط ARM را به کار نخواهد گرفت.

اما نکته جذاب ماجرا در این است که کؤالکام برای تولید این پردازنده ها دیگر به سراغ شرکت TSMC نخواهد رفت و سامسونگ را به عنوان شریک جدید بر خواهد گزید.

سامسونگ قرار است پردازنده های جدید را با تکنولوژی ۱۴ نانومتری و فرآیند FinFET تولید نماید و شرکت هایی مثل HTC، سونی و شیائومی احتمالا اولین مجموعه هایی خواهند بود که از Snapdragon 820 در محصولات خود استفاده می کنند.

Snapdragon 820 از هسته های Kyro با معماری ۶۴ بیتی استفاده می کند. به نظر می رسد که هر یک از این هسته ها بر روی فرکانس ۳ گیگاهرتز تنظیم شده باشند.

با توجه به اینکه این پردازنده قرار است توسط تکنولوژی ۱۴ نانومتری سامسونگ به تولید برسند، از حالا می تواند گفت مصرف انرژی Snapdragon 820 در مقایسه با نسل قبلی بسیار بهینه تر خواهد بود.

حال باید منتظر نشست و دید که آیا پردازنده کؤالکام می تواند عملکردی بهتر از Exynos 7420 به نمایش بگذارد؟ آیا سامسونگ به دست خود، رقیب را تقویت خواهد کرد؟



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : جمعه 5 تير 1394
.

سامسونگ امسال ۴۵ میلیون عدد از پرچمدارانش را به فروش می رساند

شاید حضور تولید کنندگان چینی، سامسونگ را در بازار موبایل های اقتصادی و میان رده به دردسر انداخته باشد، اما تردیدی نیست که عرضه پرچمداران امسال این شرکت، ضعف آن در بخش های یاد شده را جبران کرده و آن را در جایگاه خوبی قرار داده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : سه شنبه 2 تير 1394

معرفی دو موبایل جدید توسط سامسونگ؛ Galaxy J7 و Galaxy J5 آماده ورود به بازار

پس از انتشار شایعتی در رابطه با محصولات جدید سامسونگ، این شرکت سرانجام تلفن های هوشمند J7 و J5 را در چین معرفی کرد.

در میان این دو دستگاه، Galaxy J7 از قدرت سخت افزاری بیشتری برخوردار است. این محصول از پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 615 استفاده می کند و با کمک گرفتن از رمی ۱.۵ گیگابایتی تلاش می کند عملکرد روانی را از خود بر جای گذارد.

در سوی مقابل Galaxy J5، به علت قیمت ارزان ترش، از سخت افزار ضعیف نیز بهره می برد. سامسونگ برای این دستگاه پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 410 را در نظر گرفته است که فعالیت آن با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز صورت می پذیرد. شایان ذکر است که J5 نیز مانند J7 از رمی ۱.۵ گیگابایتی در مجموعه خود، بهره می جوید.

تفاوت دیگر دو دستگاه، به ابعاد نمایشگر آنها مربوط می شود. J7 نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد که می تواند تصاویر را با کیفیت ۷۲۰p در برابر چشمان شما قرار دهد. J5 نیز اگرچه از همین رزولوشن برخوردار است، اما ابعاد نمایشگرش اندکی کوچکتر است و قابی ۵ اینچی را با خود به همراه دارد.

J7 علیرغم نمایشگر بزرگترش، از ضخامت کمتری برخوردار است و با ۷.۹ میلی متر، محصول باریکتری به حساب می آید. همچنین باید اشاره کنیم که سامسونگ از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری برای این دستگاه استفاده کرده است.

از طرف دیگر J5 نه تنها با ۸.۵ میلی متر، ضخیم تر از برادر خود است، بلکه باتری ضعیف تری را نیز دارا است. سامسونگ در این دستگاه از یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری بهره گرفته است.

اما به غیر از موارد اشاره شده، کلیه مشخصات دیگر دو دستگاه، دقیقا همانند یکدیگر هستند. حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو، پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت، قابلیت اتصال به LTE و در نهایت اندروید ۵.۱ ، از جمله دیگر امکانات محصولات جدید سامسونگ به شمار می ورند.

نکته جالبی که باید به آن اشاره کرد این است که این دو محصول، اولین موبایل های شرکت کره ای به شمار می روند که در کنار دوربین جلوی خود، از فلش بهره می برند. گویی سامسونگ با J5 و J7 می خواهد حسابی از سلفی دوستان، دلربایی کند.

گلکسی J7 با قیمت ۲۹۰ دلار و گلکسی J5 با قیمت ۲۲۵ دلار در چین به فروش خواهند رسید. سامسونگ هنوز در مورد ارائه این محصولات در بازار کشور های دیگر اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

در  ادامه مطلب تصاویر بیشتری از این محصولات را می توانید مشاهده نمایید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : شنبه 30 خرداد 1394

نگاهی به مزایا و معایب گلکسی S6 Active در قیاس با نمونه عادی

گلکسی اس ۶ و برادر دو قلویش دارای بهترین طراحی در میان موبایل های هوشمند سامسونگ هستند. جدا از اجزای با کیفیتی مانند شیشه و فلز، کارایی و قدرت این موبایل ها نیز بسیار بالاست و از دوربین هایی عالی نیز بهره می گیرند.

نکته قابل توجه حذف برخی از قابلیت های گلکسی اس ۵ در کهکشانی های جدید است. محصولاتی که دیگر در برابر مایعات از خود مقاومت نشان نمی دهند. سامسونگ تصمیم گرفته چنین قابلیتی را با گلکسی اس ۶ اکتیو در اختیار کاربران بگذارد.

گلکسی اس ۶ اکتیو، سومین نسل از سری موبایل هایی با کد اکتیو است که برای اولین باز با اس ۴ اکتیو در سال ۲۰۱۳ رونمایی شد. این سری از محصولات قادر هستند تا ۳۰ دقیقه را در عمق یک متری آب دوام آورند و هیچ آسیبی نیز به عملکردشان وارد نگردد.

گلکسی اس ۶ اکتیو همچنین در برابر ضربات یا شوک های ناگهانی مقاوم است و می توانید با خیال راحت آن را از ارتفاع ۱۲۰ سانتیمتری به زمین بیاندازید. در ادامه می خواهیم به شش دلیل برای برتری نسخه S6 Active بر گلکسی اس ۶ معمولی پرداخته و سپس ۶ دلیل نیز برای برتری نسخه ی عادی کهکشانی جدید سامسونگ نسبت به مدل اکتیو را بیان کنیم.

با دیجیاتو همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : چهار شنبه 27 خرداد 1394

آیا تایزن موجب گشته تا سامسونگ بازار ابزارهای الکتریکی پوشیدنی را از دست بدهد؟

سامسونگ یکی از اولین سازندگان اسمارت واچ ها به شمار می رود و تا کنون مدل های زیادی از محصولات یاد شده را نیز به بازار فرستاده؛ محصولاتی که با طراحی و اندازه های مختلف معرفی شده اند.

ساعت های مورد بحث حتی از پلتفرم های مختلفی نیز بهره می بردند؛ برخی از آنها با پلتفرم اندروید ور پا به میدان می گذاشتند و جدیدتر ها نیز به سراغ پلتفرم خانگی خود سامسونگ به نام تایزن رفته بودند.

در میان ساعت های هوشمند ساخته شده توسط سامسونگ، Gear S یک پرچمدار به شمار می رود که از سیستم عامل تایزن بهره می برد. ساعت یاد شده که ۸ ماه پیش به بازارها عرضه شد، از یک نمایشگر AMOLED با رزولوشن قابل قبول بهره می برد و به کاربر اجازه می داد تا از آن به عنوان یک تلفن همراه نیز استفاده کند و یک سیم کارت نانو را در آن جای دهد. به واسطه ی حضور سیم کارت، قابلیت بهره گیری از نسل سوم شبکه های مخابراتی به نام ۳G نیز فراهم شده بود، جدا از اینکه سنسورهای مختلفی نیز در این ساعت هوشمند حضور به هم رسانده بودند تا هیچ یک از فعالیت های فیزیکی شما بدون شمارش رها نشود

. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : چهار شنبه 27 خرداد 1394

ویدئوی تبلیغاتی جدید سامسونگ با تمرکز بر توانایی های گلکسی اس ۶ اج در زمینه گیمینگ [تماشا کنید]

اگر منصفانه قضاوت کنیم سامسونگ تا به امروز از اکثر نام های بزرگ صنعت اسمارت فون بیشتر محصول تولید و به بازار عرضه کرده و در طی سال های اخیر به خوبی فراگرفته که چگونه این دسته از گجت هایش را بازاریابی و کاربران را به خرید شان ترغیب نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : چهار شنبه 27 خرداد 1394

ویدیوی سامسونگ برای نمایش امکانات Galaxy S6 Edge در ۶۰ ثانیه [تماشا کنید]

تاکنون ویدیوهای مختلی در مورد امکانات، قابلیت ها و ضعف های آخرین نسل از پرچمداران سامسونگ ساخته شده که یکی از واپسین نمونه های آن هم ویدیوی اختصاصی دیجیاتو بود که در زمینه قابلیت های فیلمبرداری این دستگاه برایتان تهیه کردیم.

حال نوبت سامسونگ است که در ویدیوی کوتاه جدیدی به معرفی آخرین دست یافته های تکنولوژیکش بپردازد.

در ادامه برای مشاهده این ویدیو با دیجیاتو همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , جالب و سرگرمی , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : پنج شنبه 21 خرداد 1394

سامسونگ از برنامه های تازه اش برای پانل های OLED شفاف و آینه ای خود پرده برداشت

سامسونگ امروز برای اولین بار پانل های OLED آینه ای و شفاف خود را در هنگ کنگ معرفی کرد و آنها را به عموم نشان داد و آنطور که از شواهد بر می آید به نظر می رسد کمپانی مذکور برای این دسته از محصولاتش نقشه های بزرگی را در سر پرورانده.

در حالیکه طی مراسم معارفه، پانل های جدید فقط به صورت یک بیلبورد تبلیغاتی و همچنین یک استند مجازی به نمایش درآمده بودند، شرکت کره ای تولید کننده ی آنها بر این باور است که محصولات مورد بحث در صورت ترکیب شدن با تکنولوژی ریل سنس اینتل می توانند کارایی های بسیار جالب و متنوعی داشته باشند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار DigiKala , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : پنج شنبه 21 خرداد 1394

اوایل سال جاری میلادی، سامسونگ نام‌های جدیدی را در اداره ثبت عناوین تجاری کره‌جنوبی به ثبت رساند. گلکسی تب A، گلکسی تب E و گلکسی تب J از جمله این نام‌ها بودند. گلکسی تب A ماه قبل معرفی شد و حالا خبر رسیده که گلکسی تب E نیز آماده رونمایی از سوی سامسونگ شده است.

در ادامه با دیجیکالا همراه باشید


:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار DigiKala , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : چهار شنبه 20 خرداد 1394

سامسونگ یک مدل سرسخت‌تر (و البته زشت‌تر) از پرچم‌دار خود را ساخته است. همان‌طور که گفته شد، این دستگاه با نام «گلکسی S6 اکتیو» شناخته می‌شود. این گوشی قرار است با قرارداد شرکت AT&T به بازار عرضه شود. بنابراین احتمالا فعلا برای کاربران ایرانی در دسترس نخواهد بود. «گلکسی S6 اکتیو» در سه رنگ آبی، سفید و خاکستری تولید شده است. البته دو رنگ سفید و آبی دارای یک طراحی اصطلاحا نظامی هستند؛ این موضوع سبب می‌شود که این دستگاه مستحکم‌تر به نظر برسد. 

در ادامه با دیجیکالا همراه باشید


:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار DigiKala , ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : سه شنبه 19 خرداد 1394

ساعت هوشمند بعدی سامسونگ از تکنولوژی NFC پشتیبانی خواهد کرد

براساس گزارشی که صبح امروز منتشر شد، سامسونگ در نظر دارد نسل جدید ساعت هوشمند خود را در طول نیمه دوم امسال وارد بازار نماید. در این گزارش آمده است که اسمارت واچ جدید این شرکت کره ای از استاندارد NFC نیز پیشتیبانی خواهد کرد و این بدان معناست که می توان از طریق آن، پرداخت های موبایلی را هم انجام داد.

اگر خاطرتان باشد، شرکت مورد بحث در ماه مارس سرویس Samsung Pay را در ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی رونمایی کرد که قرار است از ماه آینده، با همکاری برخی از شرکای تجاری این شرکت راه اندازی شود. در ادامه این مطلب با digiato همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : دو شنبه 18 خرداد 1394

این خبر در حالی منتشر شده که گویا سامسونگ تبلت دیگری را هم با نام Galaxy Tab S2 9.7 در دست ساخت دارد. این دو محصول از نظر ظاهری شباهت‌های زیادی به‌هم دارند. هم‌چنین هر دوی آن‌ها خیلی باریک طراحی شده‌اند و ضخامت‌شان 5.5 میلیمتر است. هم‌چنین بر اساس اطلاعات منتشر شده هر دو تبلت بالا رده هستند و قرار است جایگزین‌هایی‌ برای Galaxy Tab S 8.4 و Galaxy Tab S 10.5 باشند.

در ادامه با دیجیکالا همراه باشید


:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار DigiKala , ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : دو شنبه 18 خرداد 1394

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی